fredag 25. mars 2016

DT NSHK Utfordring# 135 Metall

15. mars startet ny utfordrning inne på bloggen til NSHK.
Jeg trodde blogginnlegget kom ut og har ikke gått inn å for å se at det ble lagt ut. så her kommer innlegget.

Utfordringen denne gang er metall, vi ønsker da å se metall på proskjektet ditt.
 sponsor denne gang er 
the paper shelter


Jeg har den siste tiden øvet på å få til å fargelegge hår. 
På dette motive føler jeg at jeg fikk det veldig godt til.Men har ennda en lang vei å gå,
her kommer kortet.


Gå inn på NSHK å bli med på denne utfordringen, selv om det er påske.

Jeg må bli enda bedre til å utfordre med selv i fargeleggingen, men øvelse gir heldigvis resultater. 
Etter påske skal jeg også utfordre meg mer i å brette ulike kort. Og etter 7 april har jeg litt mer tid igjen og ikke så mye på jobb...

Ønsker alle en fortsatt fin påske.


1 kommentar:

Kreativelena sa...

Nydelig kort, og jeg synes du er helt rå på og fargelegge hår jeg :-)