søndag 3. januar 2016

Årets første kort :)

Håper alle har hatt en flott helg, i dag var siste dag av juleferien min og i morgen er det tilbake på jobb :)

Jeg har brukt dagen på hobbyrommet, og der har kreativiteten fått lov til å lage et par kort:)
Dagen har gått altfor fort.
Men det er ikke lenge til helg igjen=)

Her er et av korta jeg har laget i dag.

I går fargela jeg dette motivet. 
Det er fra   The Paper Nests Dolls


Her er selve kortet =)

Blomster


 På kortet har jeg brukt:
Papiret er fra Maja design mitt favorite papir. Stort sett alle mine kort har dette papiret.
bladbling er fra nille.
Tekst tror jeg er fra North Star uten at jeg er helt sikker.
Blomster, dollys, halvperler, 

 Deep Ocean Challenge Blogg :Challenge #119: "Anything Goes"


Ønsker alle en flott uke.

Ingen kommentarer: