onsdag 1. juli 2015

DT Kort'O Mania utfordring #133 Resirkulering.

Nå er det bare 2 dager igjen så har jeg ferie. Det skal bli godt har 4 uker ferie i år.

Utfordringen denne gang hos Kort'O Mania er resirkulereing eller gjenbruk.
Dette er egentlig veldig utfordrene for meg for jeg er ikke god til slike ting, og ikke er jeg så glad i lage noe annet en kort helller.
Men det ble en boks.

Sponsor denne gang er

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwVOVA1gNoY1JoGDlRjYIkz7JI-Ysa4z-DTtT-KRZxJ2GrvHiRnJaX13h5N1pNE13Sso5gqaAdxYlmRpEF9mktdWWbs6vK0yWWMRf3reukfkV7tO-G1Q3t5x2yPNlX1mGbuPp8rM3ZZSQ/s250/New+weebly+header.jpg 

 Vinneren får et gavekort på $12.


Slik så boksen ut før jeg begynte på pynte den.

Jeg malte den med hvit gesso tror det ble 6 strøk til slutt.




Ta turen inn på bloggen å se hva de andre jentene har laget.
Dere har god tid denne dere har helt frem til 31. juli

Ingen kommentarer: