søndag 15. mars 2015

DT NSHK utfordring# 113 Bingo

God morgen.
Nå har heldevis snøen forsvunne  her i Oslo. Selv om det ikke har vært påske så er jeg glad det ikke er mye snø igjen, er ikke så glad i den jeg da :)

Det er 15. mars og tid for ny utfordring hos oss i NSHK. håper dere vil være med på utfordringen vi har denne gang. Det er en morsom oppgave.

Bingo.


Jeg ble inspirert av påsken jeg da.

Rekken jeg har brukt er
Noe gult, blonder og glitter ( glitter er på blomsten til jenta)




Jeg blir ikke lei disse stemplene fra bidmålarna syn at dem ikke lager stempel mer :(
( Har ikke alle men nesten så om noen vil selge sine er jeg interessert så klart)

Ta turen inn på boggen å  se det flotte de andre jentene har laget.
Og en ting til bli med da vel!!!!

Ha en fin søndag





Ingen kommentarer: