tirsdag 15. juli 2014

DT Nordsalten Hobbyklubb #99 Bingo.

Det er nå tid for midtveis inspirasjon hos oss NSHK utfordringen denne gang er bingo.

Her er bingobretter dere kan bruke

 

Sponsor for denne utfordringen er
 
 

og vinneren får en gave av dem!!

Her er mitt kort!!
 

Jeg brukte rekken med charms, blomster og osteklut!!

Jeg har denne gang fargelagt bak selve motivet  for det passet ikke å være hvit.
Jeg brukte en god stund på dette motivet og jeg koste meg virkelig med å fargelegge henne.

Jeg blir med på disse utfordringene:
Dream Valley Challenge # 86 Summer
Try it on Tuesday#
Colours of Summer Challenge.

Ta turen inn på hvoudbloggen og bli med på utfordringen!!

Ha en fin dag videre.

2 kommentarer:

Cornelia (fun stamping) sa...

Your coloring is just beautiful! Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges! I hope to see you again here next time! Hugs, Cornelia – DT

Mrs.B sa...

This is so sweet, love the papers and all the little details.
Thanks for sharing with us at TioT
Avril