lørdag 12. juli 2014

Brylluskort!!

Håper alle har det bra i sommervarmen.
Jeg har hatt det fint, har hatt 3 uke ferie  og har enda 1 igjen. Var i Kristiansand noen dager og der koset vi oss.

Tenkte jeg skulle dele et kort med dere som jeg laget til papirdokkenes utfordring på forumet. Jeg ble stemt ut med dette kortet, og fikk ikke være med lengre for det var ikke det beste kortet.
i oppgaven var det bestemt at vi skulle bruke disse fargene. Noe som da var en utfordring ( og er forsatt en utfordring for er ikke glad i brun).
Jeg lager et bryllupskort. Ikke hadde jeg motiv på heller som også ikke er vanlig for meg=)
Dere får avgjøre selv hva dere syns om kortet. Utfra hvilken forutsettninger jeg hadde ble nå jeg ganske fornøyd. Men kommer nok ikke til å bruke denne farge kombinasjonen flere ganger, tror jeg.=)



Dere må kose dere i sommervarmen.

3 kommentarer:

Jeanett sa...

Jeg syns at dette kortet ble kjempefint:)
Ønsker deg en riktig god sommer videre:)
Klem

RitaK sa...

Så stilrent og lekkert kort i nydelige farger. Ha en fortsatt god sommer :-)

Elizabeth sa...

Nydelig bryllupskort! Jeg elsker blått og synes det er flott når bryllupskort ikke er helt hvite. Nydelige detaljer og lekkert design. Jeg har også nesten alltid fargelagte motiver, så skjønner hva du mener, men dette ble kjempefint uten! Kos deg videre i sommervarmen. Klem, Elizabeth