lørdag 1. mars 2014

DT Kort'O Manina # 103 Fargekontraster / Colour Contrasts

Hm, så for tiden går synes det var nå nettopp vi hadde 1. januar og nå er det tre månder siden...
Det er en stund siden det har kommet kort fra meg, men slik er det jo bare av og til når en må gjøre mye i hverdagene og ikke tid til å sitte på hobbyrommet slik jeg aller helst vil=)

Men det er jo tid for ny utfordring hos Kort'O Manina.
oppgaven denne gang er Fargekontraster.  Det kan være lys og mørk. Komplimenterfarger, varme og kalde farger. 
Kvantitetskontrast ( Fargenes lysstyrke er forskjellig)

Denne gang er det famillieskatter som sponser vinneren premie=) 

 

Jeg har laget et mannekort denne gang, noe jeg synes er ganske vanskelig
Men denne gang fikk jeg det fint til og ble veldig fornøyd!!


Ta turen inn på bloggen og se hva de andre jentene har laget.

Alltid hyggelig om dere legger igjen en lyd når dere har vært her så skal jeg besøke din blogg også.

Ha en forsatt flott dag.
Klem

1 kommentar:

Anne sa...

Kjempeflott, elsker den svarte metallblomsten! Lekre detaljer. :)

Klem, Anne.