tirsdag 15. oktober 2013

Dt Nordsalten Hobbyklubb utfordring #83 Blonder og bånd.

Da er det tid for min første utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb.
Jeg er kjempe glad for at jeg er så heldig å få være en del av dette teamt deres.

Oppgaven på utfordringen denne gang er å bruke minst 3 ulike blonder og/eller bånd på bidraget deres. 

Sponsoren denne gang er 

 

Jeg har virkelig kost meg med denne oppgaven:) Jeg har laget meg et bokkort.








Synes dette motive er veldig søt!


De blå og turkise blomstrene har jeg fargelagt med copics slik de passet til motivet og papiret.


Ta turen innom bloggen til Nordsalten Hobbyklubb og se de flotte bidragene de andre jentene har laget.

Matrial:
Stempel: Sarah KayTekst: NSS

Papir: Pion design
Farger: Copics; hud E0000,000,00 01 og 11 Brun: E 70,71,74 og 77 Blå B91,93,95 og 97 Turkis BG 70, 72 og 75 Grøn BG 90, 93og 96
Pynt: Blomster fra storytell og I am roses, halv perler fra kort og godt. blånder og bond ukjent. Klokke fra TH

1 kommentar:

Sissel sa...

Kjempefint Elisabeth, søtt motiv og flott bretta bokkort.
Veldig smart å farge blomstene selv, da får du akkurat den nyansen du trenger.
Klem Sissel