lørdag 11. august 2012

Vennekort.


Da er jeg tilbake(tror jeg) har verfall begynt å lage kort igjen! Og når jeg først begynte å lage noen kort merket jeg at jeg har faktisk savnet det.

Jeg har laget kort etter skissen hos Sketchy Colors #utfordring 125.




Jeg har fått meg nytt redigerings program for bilder,og merker at jeg ikke er blitt helt vant til det enda, men tror bildene ble bra likevel.

På dette kortet har jeg brukt:
Stempel: Bildmålarna, fargelagt med copics
Papir:Maja desing
Blomster: I am roser.
 Annet: Halvperler fra Kort og godt. Lilla og brunt Bazzill og Trinket Pins - Leaf fra Maya Road.

Ønsker alle en fin Lørdag.

1 kommentar:

❤ Kaia sa...

Fantastisk flott kort i lekre farger.
Nydelig fargelagt motiv...
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
Klem fra Kaia