søndag 15. januar 2012

Brudevals i blomstereng!

Jeg har et bryllupskort å vise dere i dag. Jeg kjenner ikke noen som skal gifte seg(tror jeg), men jeg hadde bare så lyst til å lage ett.


Jeg forbinder bryllup med hvittoner. Og jeg ble faktisk ganske fornøyd med resultatet.

 

To hjerter som et symbol på at de er blitt en =)

 Jeg har embosset med gull.(ikke beste bildet ser jeg)


Innsiden av kortet. 

Baksiden!



 Motivet er fra Bildmålarna fargelagt med copics.

 

Blomstrene er kjøpt på Bikuben.


Kortet passer til disse utfordringene.
Simply Create Too # 4 Layers, Layers and More Layers (I have5)
Ønsker alle en forsatt fin dag.
Klem fra Elisabeth

6 kommentarer:

Familien Fosse Gullaksen sa...

Hei Elisabeth.
Det var et fint bryllupskort. Romantisk og koselig på samme tid.
Håper alt er bra med deg i det nye året.
Klem Marianne

Sissel sa...

Feiende flott bryllupskort, romantikken blomstrer, veldig fint med blomsterengen under det vakre paret.
Klem Sissel

Pami sa...

Very pretty card and a cute little image! Thanks for sharing with us at Wags 'n Whiskers, hope to see you again soon. Pami x

Linda S. L sa...

herlig kort, likte at di 'danset' på blomster kransen :D
takk for at du deltok på vår utfordring nr 54 hos kort o mania!
klem fra Linda S. L

Stine sa...

Nydelig kort! Lekkert med de røde blomstene som en kontrast mot alt det hvite og lyse!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

Klem Stine :-)

Audhild sa...

Nydelig kort du har laget. Liker det søte motivet du har brukt.
Tusen takk for at du deltar hos Creatalicious Challenges denne måneden.

Klem, Audhild