søndag 11. september 2011

Prøvd meg på noe jeg ikke kan......

I dag har jeg prøvd meg på noe jeg ikke kan.... Og det er helt sikkert at jeg ikke kan dette, men det var likevel artig å prøve. Det er noe som heter at man får det ikke til før man har prøvd......
Det å lage vintage kort var artig selv om jeg ikke helt har erfaring med å lage slike kort. Og da jeg skulle rive i arkene fikk jeg nesten litt vondt.
 

Blir med på utfordringer hos Kort O Mania #46 Bånd/ribbon og

Det var alt fra meg i dag. Ha en fin uke!

6 kommentarer:

Familien Fosse Gullaksen sa...

So fint kort då! Synst du klarte da fint eg, Elisabeth.

Line sa...

Dette var et kjempefint vintagekort. Litt anderledes farger enn det som vanligvis brukes, og det var supert. Ha en fin kveld.

My Hyde Away sa...

Kortet ble kjempefint. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Hilsen Kirsten.

Nelle sa...

Ååååå vilket vackert kort!

Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

lam sa...

Flot kort. Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

Anne Bente sa...

Dette klarte du jo bra. Bare å lage flere vintage kort. Takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Hobby. Klem fra Anne Bente, Kreativ Hobby