lørdag 2. juli 2011

Bursdagskort til en jente.

Selv om det er ferie og helg kommer jeg med et kort i dag likevel:). Også i dag er det bursdagskort og til en jente denne gang. Har enda noen kort å lage blant annet til ei jente i neste uke. Og hun er veldig klar over når hun har bursdag så kan ikke komme forsent med gave eller kort til henne;).
Men her er dagens kort; Prinsesse kort i dag=)

Siden jeg ikke har papirene frem for meg i dag husker jeg ikke hvor de kom fra. Det samme gjelder klistremerkene.
Men stempelet er fra LaLaLand, Og fargelag med copics.


Sender kortet med i utfordringen til Kort O Mania #43 Anything Goes
Takk for du tok turen innom, det er hyggelig om du legger igjen en melding/komentar =).
-Elisabeth-

3 kommentarer:

Sissel sa...

Så søtt:)
Blir nok ei fornøyd jente som får så fint kort.
klem Sissel

Nelle sa...

Jättegulligt prinsesskort!

Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

jannes hobbykrok sa...

Kjempeherlig jentekort! Jeg kjenner ingen små jenter, men lager nesten bare jentekort likevel!Dette var nydelig!
Janne