lørdag 7. mai 2011

Et lite kort på en lørdags kveld..


Jeg skulle vel egentlig sitte og gjøre en del ”kontorarbeid” i dag slik at jeg var ferdig  med alt denne helgen. Men slik ble det vist ikke i dag, heldig vis er ikke helgen over enda og jeg kan gjøre en del jobb ting i morgen. Og da har jeg ikke noe valg…
Jeg tok meg heller en tur inn på hobbyrommet enn å sitte og arbeide så det ble et kort i dag og
J. (Skulle egentlig bare begynne på ett i ene pausen jeg hadde og ble sittende til det ble ferdig).
 
Prøvde meg og på en ny brette teknikk . Ikke det at den var så vanskelig men jeg brukte faktisk ganske lang tid på den likevel. Ikke ofte jeg bretter andre kort en staffelikort ”helt vanlige kort”. Det å variere på brette teknikkene må jeg bli flinkere til. 


Har fargelagt med copic, papiret er fra panduro tror jeg og la ikke merke til hva de hete. Og blomstene er fra her og der.... (må bli bedre også her og huske hvor jeg kjøper tingene og hva de heter og hvor de kommer fra....)

Jeg kaster med med på utfordring hos Scrapperiket der de ønsker hjerte denne gang. Har et lite hjerte med så tror det går bra:).

Hm en traktor/gravemaskin ute på denne tiden litt seint.. jaja får sikkert til å sove selv om den er utenfor blokken...
Ønsker dere forsatt en fin helg. Så ses vi om ikke så lenge.... tror jeg.
               -Elisabeth-

4 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig flott kort du har laget da :D Ja det er artig å prøve noe nytt og dette brettekortet er veldig fint :D
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :D

Kristine sa...

Fint brettekort du har laget.
Fine farger og lekkert pyntet :)

Tusen takk for at du deltar på vår utfordring :)

Kristine
Scrapperiket

Sissel sa...

Morsomt å prøve nye teknikker:)
Kjempesøt Tilda og mange fine detaljer.
Klem Sissel

Wenche sa...

Dette var flott. Takk for at du deltar.

Wenche, Scrapperiket.