søndag 13. februar 2011

Deilig med helg + et lite kort.

Da er det søndag igjen=). Det er deilig med helg bare så synd at den er så kort... Jaja liker ukedagene også jeg da så skal ikke klage=) Jeg er alene hjemme nå, Frode er på arbeid igjen, han var bare hjemme 2 uker denne gangen. Men når han kommer hjem fra denne turen er det 4 uker til neste tur og nå vet vi hvordan turnusen has blir fremover så det er bra.
Selv har jeg bare slappet av denne helgen, og det trang jeg... Men et lite kort har jeg da likevel laget.. Har fargelagt noen andre motiv også så blir kanskje et kort til i løpe av dagen. 


Først synes jeg at korter ble litt i det sorteste laget, men etter hvert som jeg holdt på fant jeg ut at jeg måtte ha det slik.. 


Ønsker dere en fin søndag!
                            
                                           Elisabeth




Ingen kommentarer: