mandag 3. januar 2011

Årets første kort=)

Da har jeg laget et litte kort igjen=), måtte lete litt etter papir som ikke var med julemotiv, eller farger. Jeg konstanterte fort at jeg må ta meg en tur for å kjøpe meg nye bazzill ark i andre farger og kanskje noe nye motiv ark selv om jeg har mer utvalg der.

Var litt uvant å bruke blomster slik for jeg vet liksom ikke helt om det er meg, men jeg ble nå ganske fornøyd med resultatet likevel. 
 
03.01 2011
Siden jeg ikke hadde så mange farger i bazzill ble det hvit i dag, men det gikk da fint likevel.
Mønsterpapiret er noe jeg har hatt liggende og husker ikke hvem hvor det er fra eller hvem som har design de(hvis det er det en sier)
Blomstrene har jeg kjøpt på papirgleder.no.
Stemplene er Penny Black. 
Rosahjertene fikk jeg i bursdagsgave, men tror de er kjøpt på ponduro.
Resten av pynten er kjøpt litt her og der..

Ønsker dere en fin kveld.

Ingen kommentarer: