fredag 4. september 2009

Ja det er vondt!

Jeg sitter her da, med foten høyt opp i været.. Jeg klarte å trakke over på jobb i dag. Det var kjempe vondt og hadde ikke helt kontroll noen minutter etter på :s. Heldeviss er Frode hjemme så han kom og hentet meg da jeg var ferdig på jobb. Så nå sitt jeg her da og ikke klarer å gå skikklig... Og får alt servert bort til meg. Det er jo litt kjekt da:) Men det gjør jo Frode uansett. Ja jeg er heldig som har verdens beste kjæreste:). For bare håpe det er bedre til i morgen:) Har Ikke lyst til at hele helgen skal gå med til at jeg har vondt i foten og at vi ikke kan gjøre på noe ting..
Uansett til alle ha en god helg!

2 kommentarer:

Sofakroken sa...

God bedring!
Håper du får ei fin helg og at du får rørt på deg. Kjedelig å måtte holde seg i ro, men veldig greit når man velger det selv:)
Klem

Elisabeth sa...

Takk:) Når en velger det selv er det greitmen ellers er det litt kjedelig.. men satser på at jeg blir bra liløpet av helgen...
Klem