fredag 26. juni 2009

R.I.P Michael Jackson


Jeg føler nesten det er obligatorisk av meg å skrive et inn legg i dag siden min store barndoms helt Michael Jackson døde i dag. Og kjenner at det er en litt tristhets følelse. Jeg kan liksom ikke helt forstå att det er sant. Jeg hørte mye på musikken hans fra jeg var 8-9 år – 15-16 år, så ja jeg voks opp med musikken hans. Og enda kan jeg mange av tekstene hans uten att. Jeg fikk med meg alt som de skreiv i avisene. Var nok en typisk fan der jeg klippet de ut og limte det inn i en perm eller hang det opp på veggen. Alle veggene var dekket av bilder, og hver natt måtte jeg liksom si god natt. I dag ser jeg at han nok ikke var den helten som jeg en gang trodde og liker absolutt ikke hvordan han levde utenfor musikken,men tekster og melodi på sanger kan ingen kritisere han for. Han vil nok forbli The king of pop i langtid fremmover.