lørdag 7. juni 2008

Tro det eller ei..

Men det er faktisk helt sant jeg er blitt ferdigutdannet og kan nå si at jeg er førskolelærer. For å være helt ærlig så var jeg ganske så usikker på at jeg skulle klare det, de siste ukene har det virkelig sett ganske mørkt ut, men jeg kom i boks. Så nå er jeg heldevis ferdig og jeg kan få tilbake noe av livet mitt.
Vist jeg tenker tilbake på disse tre årene så har jeg nok blitt en mer sikker og trygg person. Det viser seg at jeg fikser ting som er vanskelig selv om det ikke alltid virker slik. For jeg har viskelig slitt for å klare denne utdannelsen og nå tenker jeg ikke bare på skolelesing og slik men også mye annet.




Jeg føler litt at jeg er klart for alt som kommer nå enten det er det enne eller andre (hehe dere kan selv tolke akkurat dette som dere vil).
Det som er helt sikkert er at jeg er på vei til Oslo og 1 august begynner jeg å jobbe. Nå vet jeg at jeg skal være ped.leder på småbarn for 14 stykk.. jeg gru-gleder meg.


Men først er det ferie. 1 uke til syden og en uke på speiderleir. Ja så ble det leir på meg i år og.. så en uke i telt det kommer jeg ikke fra, men det blir nok kjempe kjekt det og. Det er forresten kanskje den siste på veldig lenge så må jo benyte kjangsen når jeg kan. Har jo våre i speideren i snart 20 år. Oi det var lenge er jo blir gammel etter hvert:p det er på tide å slutte da. Eller jeg skal jo bli i en speidergruppe i Oslo sammen med Ingvild.


Tror det var alt for denne gang....

Ingen kommentarer: