onsdag 25. juni 2008

Hjemme igjen:):(

Pc var aldrig ledige på hotelet (vel de var sikkert det men ikke da jeg var og såg om de var det da) så jeg fikk ikke skrevet noe mer der nede. Så for sumere det opp nå da.

Fredag:
Var jeg og Aina i hydro pakren, det var et slags badeland. i Da vi enndelig hadde kommet oss inn så ble vi først litt skuffet for det var ikke så stort, men da vi kom på at vi bare var i en park og at parker ikke er land som det heter la skuffelsens seg ganske fort. De hadde jo tross alt 9-10 rusjebaner. Det var forresten litt av et styr og komme seg til denn parken for i brosjyren stod det at det var 500 meter fra hotelet. men det skal jeg si var veldig lange 500 meter de lengste jeg noen sine har gått for det var jo over 2 km jo. Da vi kom til porten prøvde jeg å spørre etter et skap om det var min engels eller hun dama sin manglene engelskunnskap så skjønnte hun ikke helt hva jeg vile frem til. så hun bare ristet på hode. 2 meter lengre borte i gangen var skapene og der ble jeg sendt tilbake til hun dama jeg først var. Fikk da betalt skapet og måtte viste kviteringen til de som passte på skapene. det var litt av et system de hadde for de hadde alle nøkklene på en stor nøkkelknippe og det var ganske mange skap og de brukte kjempe lang tid på å finne rett nøkkel. jeg tok faktisk alle rusje bannene modige meg. men jeg er jo ikke så vanskelig og overtalle til og gå høyt og slippe og gå ned. Det var forresten en rusjebane som var litt skummel. Den var rosa og gikk i rør jeg måtte overtalle Aina til å ta den. men i de jeg tok den angret jeg ganske mye det var jo kjempe mørkt og en såg ingenting og jeg tenkte hele den lange turen er jeg ikke snart nede nå vil ut her fra osv. Da jeg kom ned sa Aina den var jo kjempe gøy vi må ta den flere ganger. Jeg sa bare at det måtte hun berre gjøre men jeg skulle ikke ta den en eneste gang til. Vi var i parken ca 4 timer.
Da vi kom tilbake til hotelet hvilte vi litt og så jeg vi ut og spiste middag alle tre.
Lørdagen: Vi var på stranden stortsett hele dagen, men jeg begynnte å bli litt lei sanden som var over alt, men det er jo slik på sandstrender så en kan liksom ikke få bort sanden. om kvelden gikk vi og handlet litt.
Søndag og mandag var egentlig ganske lik lørdagen. Vi skulle liksom ta en tur til Marienland men kom oss aldrig ditt. Men jeg har jo vært der før så for meg gjore det ikke så mye.
Hjem reisen gikk heldevis mye greier enn turen ned.. og vi satt bare i flyte de timene vi skulle og det tar og reis hjem att.
Det var en kjek og avslappene ferie og jeg er ganske sikker på at det blir flere jenteturer med mamma og Aina.

Hehe Susanne det ble litt langt i dag og... Men du har jo noen lange innlegg du og da..

Ingen kommentarer: